سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تعداد کل بازدید : 187650

بازدید امروز : 0

بازدید دیروز : 5

مرحومین نایینی

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

سایت های مفید

لوگوی دوستان







درباره سایت

مرحومین نایینی
مدیر وبلاگ : محمد جواد ایمانی نایینی[288]
نویسندگان وبلاگ :
محمد صادق ایمانی (@)[23]

محمد رضا خدابخشیان[10]
مسعود عبایی (@)[3]

اورانوس[4]
نسیم[2]
مجتبی پوربافرانی[2]
حسین فرزانیان محمدی[4]
محمد مهدی ایمانی نایینی[0]

آخرین مرحومین نایین

پیوندهای مفید

لینک به لوگوی من

مرحومین نایینی

حضور و غیاب

یــــاهـو

فهرست موضوعی یادداشت ها

مجالس ترحیم[57] . انتخابات[42] . اخبار اجتماعی فرهنگی[42] . اخبار عمرانی[31] . اخبار عمومی[25] . حوادث[19] . اخبار کشور و جهان[16] . اخبار علمی آموزشی[11] . صنایع دستی نایین[11] . انتصابات[9] . مقالات و دست نوشته ها[9] . اخبار سیاسی[9] . اخبار نظامی انتظامی[8] . اخبار ورزش[7] . مشاهیر نایین[7] . اخبار سفرها[6] . اخبار پزشکی سلامت[5] . اطلاعیه ها[5] . قوانین سایت[5] . درباره سایت و نویسندگان[5] . عکس های جالب[3] . آموزش نویسندگان[3] . اخبار اقتصادی[3] . اخبار روستای بافران[2] . اخبار مذهبی[2] . عکس های خبری[2] . مناسبت ها[2] . نظرسنجی[2] . مجالس و مراسم . درباره سایت و نویسندگان نایین نیوز دات آی آر . انتقادات . اخبار روستای مهرجان . Naein News khddk khmdk دشثهد دشثثد دشهد نایینیان نائینیان Naeini . آثار تاریخی نایین .

نظرسنجی

دریافت کد نظرسنجی

 

آخرین اخبار نایین

با دریافت این کد و قراردادن آن در سایت خود ضمن افزایش بازدیدکننده سایت خود به 2برابر از آخرین اخبار و اطلاعات نایین و ایران باخبر شوید.

دریافت کد اخبار نایین

بایگانی

انتخابات اسفند 86
پاییز 1387
تابستان 1387
بهار 1387
زمستان 1386
پاییز 1386
تابستان 1386
بهار 1386

اشتراک

 

محبوب ترینِ مردم نزد تو، باید شخص مهربانِ نیکخواه باشد . [امام علی علیه السلام]

سایت نایین نیوز از عموم علاقمندان دعوت میکند تا به عنوان نویسنده با سایت همکاری نموده و از مزایای فوق العاده سایت استفاده نمایند. برای دیدن اطلاعات بیشتر به قسمت قوانین سایت مراجعه فرمایید.

نماینده نایین: لایحه جامع مبارزه و کنترل دخانیات در انتظار آئین

نویسنده:محمد جواد ایمانی نایینی::: سه شنبه 86/6/20::: ساعت 4:0 عصر
دکتر حسنیعضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی گفت: لایحه جامع مبارزه و کنترل دخانیات که مهرماه سال گذشته به تصویب دولت رسید، هنوز درانتظار آئین‌نامه اجرایی دولت قرار دارد. حسین حسنی افزود: مطرح شدن لایحه جامع مبارزه و کنترل مصرف دخانیات در مجلس شورای اسلامی، ایران را جزء 5 کشور نخست جهان در مبارزه با مصرف دخانیات قرار داده است.
وی اظهار داشت: با وجودی که دولت موظف بود آئین نامه اجرایی لایحه مبارزه و کنترل دخانیات را 6 ماه پس از تصویب به نگارش درآورد، هنوز این آئین نامه آماده نشده و به مرحله اجرا درنیامده است.
نماینده مردم نایین در مجلس شورای اسلامی اجرایی شدن لایحه مبارزه و کنترل مصرف دخانیات در سطح کشور را از افتخارات دولت دانست و تصریح کرد: وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باید اجرایی شدن این لایحه را در دستور کاری خود قرار داده و پیگیری‌های لازم را به منظور تسریع در روند اجرای لایحه صورت دهد.
وی ادامه داد: در لایحه مبارزه و کنترل دخانیات، فروش سیگار به جوانان زیر 18 سال ممنوع اعلام شده و جرایم مالی و محدودیت‌های مختلفی برای مستعملین در نظر گرفته شده است.
حسنی با بیان اینکه هم اکنون در کشور 50 نوع مختلف سیگار تولید می‌شود، گفت: بر اساس لایحه مبارزه و کنترل دخانیات، مقرر شده سالانه برابر نرخ تورم در کشور 10 درصد به قیمت سیگار اضافه شود.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه در سال جاری به سیگار، توتون، تنباکو و نوشابه‌های گازدار مالیات سلامت تعلق می‌گیرد، افزود: 15 درصد عوارض سیگارهای وارداتی و 20 درصد عوارض توتون و تنباکوی وارداتی به تربیت بدنی و بیماری‌های قلبی و عروقی و دیابتی تخصیص یابد.
وی از مصرف سالانه 54 میلیارد نخ سیگار در کشور خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر وزارت صنایع و اداره کل دخانیات، مالیات گرفتن از سیگار را عامل افزایش قاچاق می‌دانند و با اجرایی شدن این مسئله مخالفند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، دلیل مخالفت وزارت صنایع را قانع کننده ندانست و تصریح کرد: ایران رتبه پنجم را در مرگ و میر مصرف کنندگان دخانیات در جهان دارد.
حسنی افزود: مخالفت وزارت صنایع با اخذ مالیات سلامت بر سیگار باعث تاخیر اجرایی شدن لایحه مبارزه و کنترل دخانیات شده است.

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

انتقال مطالب به سایت جدید نایین نیوز دات آی آر Naein News NaeinN
رؤیا احمدی درگذشت
[عناوین آرشیوشده]


[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

©template designed by: www.naeinpeyk.tk